Friday, 27 April 2012

Jom dengar Ceramah

Buat perangai baik-baik ramai mengaku saudara, ye tak?
tambah-tambah kalau popular.
lagilah ramai mengaku.
bau-bau bacang pun nak mengaku jugak.

maka saya adalah sebahagian dari mereka.
walau pun agak poyo, lantak le. hahaha...

hari ni, ceramah pagi kami disampaikan oleh anak saudara biras saya.
siapakah dia?


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v

#amacam? silalah jeles. hahaha...





5 comments:

  1. wah! sedara mara rupenya.. suka dengar dan tgk ustaz don di channel 114..

    ReplyDelete
  2. Waaaah.. Untunglah dpt join tgk Ustaz Don ni. Haha! Takde yg nmpk ala baik, mmg prkara baik pun ni.^^

    ReplyDelete
  3. wah..jelesnyaaa..!
    nanti jumpa kirim salam ye..! teringin nk dengar ceramah Live ustaz don.. :)

    ReplyDelete
  4. saya pun jenis tak suka dengar ceramah2 ni.tapi bila tengok ustaz don ceramah macam tertarik je.best.suka cara penyampaian dia :)

    ReplyDelete