Wednesday, 25 April 2012

Kegemaran baru si kecik

Sejak akhir-akhir nie Qisya suka suruh ambik gambar dia.
dulu-dulu mana ada dia rajin nak bergambar.
nak snap sekeping dua yang duduk elok pun payah.
sekarang ni hari-hari sua kamera kat saya suruh snap gambar dia.
layankan aje la si kecik ni.

#penat baru balik jalan-jalan.


#apa motif sengeh macam ni tak tahu le. 


#makan buah mangga sampai comot muka dan baju.


#main nganga-nganga mulut pulak dah. Bajet comel ke adik? hahaha.


#tak sabar nak tengok muka dia kat kamera. Laju je meluru. haishhh...

Begitulah sedikit hapdet pasal Qisya
lagi dua bulan umur dia dua tahun dan dah makin lasak
makin gedik berjoget pun ya juga. hehe.



10 comments:

  1. hihihhi seronok tgk keletah budak2 ni =)

    ReplyDelete
  2. seronok ya tgk anak2 membesra...berbagai ragam...saat2 yg takkan berulang...

    ReplyDelete
  3. suke gambar waktu comot tu, cute :)

    ReplyDelete
  4. jangan lupa simpan gambar2 ni, nanti biala dah besar biar dia tgk..hehehe..

    akak..cantiklah rambut qisya..!

    ReplyDelete
  5. kemain comey....rambut yang mahal tu~ :)

    ReplyDelete
  6. Comelnya si Qisya.. rambut kerinting lak tu..

    ReplyDelete
  7. weheee...suke bergambo ni ;p

    ReplyDelete
  8. bakal blogger gak nie..suke ngan kamera..

    ReplyDelete
  9. Alalala comelnya.. Cousin sy dlm umur 3-4 thun, suka btul brgmbar, hehe! Budak2 ni pndai posing comel, mngalahkn rmaja, haha!

    ReplyDelete
  10. ni nk cepat kawen ni kalau tengok kanak2

    ReplyDelete